-luahan hati miss yana-


Ya ALLAH berikanlah aku kekuatan untuk hadapi segala ujin Mu
aku hnya manusia yang lemah..manusia yang xkuat Ya Allah..
kuatkan lah jodoh kami berdua Ya Allah..
beri kami kekuatan untuk hadapi segala ujian dalam relationship nie..
Ya Allah kalau dia bukan tercipta untukku,berikan kami jalan..
dan kalau dia bukan untukku, Kau jauhkan la dia daripada aku..
tak sanggup untuk kehilangan dia one day..
aku sayangkan dia Ya Allah..
kalau kami takde jodoh,kami terima..
berikan la jodoh yang terbaik untuk dia Ya Allah..
kuatkan la hati aku untuk hadapi dugaan Mu..
dekatkan la jodoh kami Ya Allah...beri kami kekuatan..
sesungguhnya Kau yang lebih mengetahui..
kami berserah segala ketentuan Mu..
Alhamdulilah,apa yang dia tunggu-tunggu selama sudah termakbul
itu yang dia inginkan...aku bersykur Allah memakbulkan doa aku..
doa aku untuk dia dapat apa dia nak..
mestu dia happy sekarang nie kan..tapi aku sedih tak dapat share kegembiraan dia
kuatkan semangat yana!
berikan la aku ksempatan untuk terus bersama dia disamping dia..

to my dear MR F...i love you so much..


                                      Terima Kasih Melawat Blog Miss Yana..sila datang lagi ya! ^__^

0 comments:

Post a Comment

heheheeheheh...dah bace komen la! satu pun jadi laaa... ^__^