-bufday fared-

HAPPY BIRTHDAY MOHD FARED n My Adik Ira
25.09.11
nak dengar story yana tak?
eh j0m2...heheeh
petang:
petang tu(24.09) after bangun tido aku jerit kejut my BFF..
ila namenyer..suh teman g belikan kek ! hehehhehe
tp ila tu susah nak bangon!!!...ngeeeee.. :P
petang tu g la cari bakery, owh jumpe pun!!! hihihi.. :D
dah pilih2 akhirnya jumpe yang terbaik..taknak ah upload! wekk.. :P
paling takleh lupekan, macam2 care fikir camne nak buat kejutan utk fared..hihihi
akhirnya dapat gak idea.. ini idea nyer.. ;D
*buat kejutan time dia ngh drive n then aku pura2 g seat blkg
n then cakap la ngn dia nak g sapu ubat kt kaki ke ape ke..haha
pastu bukk slow2 kek dari kotak n then hdpkan lilin, pastu buat la kejutan tu*
itulah idea ptg tu !!
nak tahu jadi ke tak kjutan tu..ha j0m2 tgk cter yana seterusnya..zzZZ..

malam:

ha time malam tu aku asyik nak kcikkan hati fared je..hihih
macam2 msg yg sgje buat dia sakit hati..hihi
sgje i nak buat dia marah..haha
salah satunyer dialog antra aku ngn dia :
b:syg, boleh tak belikan kek?nak sambut ngn famly nt *padahal ptg tu dah g beli* dia xtahu..hihi
me: "xde mknenyer syg nak beli kek semua tu,,,xsuke remeh temeh nie"
hambik ! xtahu ka dia kecik hati ke x..hehe..sori b ! :)
i suh dia ambik dlam kol 12 pagi..sebab time tu nak g umah famly dia
tido umah fmly dia..memang kenelah nak buat kejutan tu !! wahhh .. ;D

kol 12.15 pagi :
fared pun sampai la rumah ambik yana..hehe
macam2 care nak nyorokkan kek tu..
letak kt seat blkg..dia xpasan..
hadiah g letak ats kek..
then dalam kete borak2 ngn dia n tnye dia
"b, b xkecik hati ke ngn syg ?syg xdpt nak bg pape..xdpt nk bg kejutan..
wish pun syg xwish lg kan..ape la syg nie kan"..haha
*memang aku sgje xnk wish awal2" sori baby..
nak kejutan tu btul2 menjadi
n fared pun jwb : "xpe syg, dah biase"
aku dalam hati nak ketawa2 dah tp still cover taknak ah dia syak ! hehe
then, aku cakap ngn fared, "b, syg nak g seat blkg boleh tak?nak sapu ubat kt blkg nie
sakit la*tp aku mmg btul sakit pun, sebb urat lari*
dr seat depan aku langkah ke seat blkg..kt blkg dah nak gelak2 sorg diri dah..haha
aku pun kuarkan la kek dr kotak..OMG kek cacat sebab kene hempap ngn hadiah..
j0m tgk kek tu...zzzZZ

sedikit kecewa sebab kek jadi cmnie tapi takpe! :)

then, dah pasang lilin semua aku pun ape lg
buat la kejutan tu...
tibe2 tunjuk kek time dia ngh drive n wish "HAPPY BUFDAY SAYANG"
even sengaje late wish tapi aku puas hati sebab berjaya buat kejutan tu..
:)
n bersykur fared is my true love..
segalanya utk dia..buat utk dia..semua untuk dia..
I LOVE YOU B !

esoknya : 25/09

lepak2 umah famly dia..semua org dlam umah tu demam..hurmm.. :)
petang tu g genting..nak maen kt thme park tu..
time ptg g, memang aku kesejukkan kt sane...haduii.. :D
hepi sangat time tu..
maen corksrew, aerospace n mcm2 la..
tp yang kelkar sebab aku tipu fared yg permainan aerospce..hihi
aku cakap maen game ni rileks je..hehe
kesian dia..mcm takot maen gme tu..hehe..sori b.. :)
ok ape kate jom tengok pic2 time kat genting tu..



kat parking theme park first worl

kebahgiaan kami tiada ukuran.. :)


saya sangat sejuk..zzz



:) b



itu sajer nak share ngn u all..hihihi..
tido dlu !!
babai..
nytes.. :)
zzzzzzzz







0 comments:

Post a Comment

heheheeheheh...dah bace komen la! satu pun jadi laaa... ^__^