-dia-

bersyukur pada Allah s.w.t kerana menganugerahkan dia pda aku..
ade hikmah disebalik kekecewaan aku dulu
dan sekarang aku dah menemui pelangi itu..
sukarnye utk diungkapkan dengan kata2..
sebab aku bertuah memilikinyer..
tiada siapa yang boleh memisahkan kami selain Allah..
Allah yang temukan aku dan dia..
dan aku tersangat2 bahgia sekarang..
walaupun jarak umur kami terlalu jauh
tapi aku tak kisah..
umur bukan penghalang hubungan kami..
i xkisah ape pun mulut orang nak cakap...
mulut orang kite tak boleh tutup rite..

dan sekarang aku kene bersedia untuk jadi seoarang "wife"
2 tahun bukan lama.. :)
so kene prepare segala perancagan,,
kahwin di usia muda banyak perkara kene belajar..
dan aku yakin mesti ade mulut yg xsuke tengok aku bahgia,,,
aku bahgia dengan fared...
hubungan kami cukup gembira..
thnx b come in my life..
:)

0 comments:

Post a Comment

heheheeheheh...dah bace komen la! satu pun jadi laaa... ^__^