-sukar-

tibe2 je nk entry sedih hari nie~
entah la yana nie...yana pun tak tahu kenapa dengan yana
betol2 sedih la... :(
bukan yana tak suke diubah tapi entah la..
yana suke hidup ats diri sendiri..
ape yang orang lihat itulah diri yana...
yana ade prinsip hidup dan yana betol2 pegang prinsip tu..
ramai mengata yana cakap "eleh, yela tu single, muke cm tu cam ramai bf je?
yana kecik hati sgt bile ade yg ckap cm tu..
mereka menilai yana tanpa mengenali diri yana
i dont care what people says~
nak tanya, kenapa korang terlalu agung2kan cinta korang
yang tiada kepastiaan?
aku single sampai sekarang sebab aku taknak salah pilih lagi
aku bukan mcam gurlz laen yang kapel putus..n then kapel lagi
NOT ME..
aku nak yang boleh mendidik, dan serius
bukan ambik mudah pasal kapel..mybe ade sesetengah orang aggap kapel tu
hanya untuk menghilagkan kesunyiaan, hnya sekadar biase2..
tapi aku, mahukan serius..yang boleh kekal..aku tak suke PUTUS..
sooo plezzzz...jangan menilai diri aku tanpa mengenali...
dan aku tak suka yang suke mengkritik...yana adalah yana...
yana tak boleh nak jadi macam orang laen...
sifat yana, perngai yana or pape la, itu adalah yana..
sesiapa yang tak boleh terima yana seadanya, kamu boleh pergi,,,
boleh pergi dari hidup yana....even yana menagis air mata berdarah pun , yana kene redha..
yana tak pakse orang suke yana..
kalau ditakdirkan yana xde jdh ngn sape2, yana redha..
semua Allah dah tetapkan..
yana ade prinsip, dan yana pegang..itu je,,
bye!
:(


0 comments:

Post a Comment

heheheeheheh...dah bace komen la! satu pun jadi laaa... ^__^