-bAru nAK sTory hehe-

jeng2...hehehe...sori baru nak update blog!
bukannya malas tp harap maklum ea gune broadbnd!
tiada ape nak cerite tp saje nak share photo2 nie!heehehe
ok tak saya shoot?lawa tak..(kompius la sapa kate xlawa)
tibe2 jekk..hihihi
jom tengok gelagat manusia di bawah ini !

danial yang suka bergambar...dia nie tak boleh pisah ngn ayah dia..
kalau tak, nges la dia..manja gitu..*mcm aku gak*
abg aku bajet posing cm tu..haha


ha terkejut?
nama dia aqil..mehh2 aku kenal kan..
dia anak sdre kakak ipar aku..
aku suka dia sebab dia nie comel..


hahahaha.....xde keje kan shoot kat cermin !:
:D
nampak signboard !
tnadanya aku dah otw balik k.l !
eh aku memang xde keje dalam kete shoot !
jalan jem memang bosan !
ok lah !

bye!
:)

0 comments:

Post a Comment

heheheeheheh...dah bace komen la! satu pun jadi laaa... ^__^