"kehidupan ini banyak sangat perkara yang berlaku....kadang2 aku tidak kuat untuk hadapi semua ini...tp apakan daya, aku kuatkan hati juga...:)..cinta tidak indah dari rupa..banyak pengajaran yang aku dapat dari cinta...banyak mengajar aku erti cinta dan kasih sayang....erti kejujuran dan keikhlasan...semua ini akan buat aku berhati-hati untuk memilih pasangan hidup...kita akan ditemukan dengan orang yang salah...tapi satu saat nanti kita akan temui orang yang betul...dan saat itu kita akan bahgia saat kita terluka dahulu....tetapi cinta aku terhadap dia tidak akan penah lupus walaupun dia sudah lama tinggalkan aku untuk dia hidup bersama perempuan lain...aku reha dengan ketentuan ini..takdir tahu segala2nya..hanya aku mampu berdoa untuk hadapi kehidupan seterusnya....aku akan cuba untuk hadapi...tapi apakan daya, sehingga sekarang aku tidak dapat melupakan dia..hati aku hanya untuk dia...mungkinkah satu hari nanti Allah akn temukan aku dengan orang yang lebih baek?..aku hanya mengharapkan....tetapi dia yang mngajar aku erti matang walaupun masa itu aku baru 16 tahun....tetapi dia berubah sejak umur 17 dan tinggalkan aku semasa dekat exam spm....aku terima ketentuan ilahi...sampai sekrg hidup aku single dan tidak xtau knp payah untuk accept lelaki lain dalam hidup aku...

0 comments:

Post a Comment

heheheeheheh...dah bace komen la! satu pun jadi laaa... ^__^